01.

BESTELLINGEN

De levertijd van je bestelling zal gemiddeld een week zijn. We verzamelen bestellingen in de ene week en drukken en verzenden deze in de week daarop volgend. Bestellingen worden wekelijks verzonden op de dinsdag en de woensdag.

Ja, je kunt de status van je bestelling controleren via je account.

Nee, je hoeft geen account aan te maken voor het plaatsen van een bestelling maar het hebben van een account geeft je wel voordelen.

Als je een account aanmaakt, kun je:

  • Je vorige aankopen bekijken.
  • Je persoonlijke gegevens en betaalgegevens bewaren om sneller te kunnen shoppen.
  • Beheer je persoonlijke gegevens, bezorgadres, bestelstatus, bestelgeschiedenis en e-mailvoorkeuren.

Het is niet mogelijk om artikelen toe te voegen aan een bestaande bestelling die je al eerder hebt geplaatst. Nadat je je bestelling hebt geplaatst, wordt deze onmiddellijk automatisch verwerkt.

Als je je wachtwoord bent vergeten volg dan de instructies voor ‘Wachtwoord vergeten’ op op de pagina ‘Inloggen’. Om veiligheidsredenen kunnen we je wachtwoord niet per e-mail verzenden.

Een enkel artikel personaliseren is helaas niet mogelijk. Wil je voor een bedrijf, vereniging of organisatie/instelling een groter aantal artikelen bestellen met eigen opdruk/logo dan is dat bespreekbaar. Neem hiervoor contact met ons op.

Na het voltooien van je betaling, ontvang je van ons de bevestigingsmail met je bestelnummer en een samenvatting van je bestelgegevens. Als je deze e-mail niet binnen 2 uur hebt ontvangen, neem dan contact met ons op om de geldigheid van de bestelling te bevestigen.

02.

LEVERING

Ja, al onze zendingen zijn verzekerd tot het moment waarop je het pakket ontvangt.

We kunnen helaas niet op postbussen bezorgen.

Je kunt jouw bestelling af laten leveren op een ander adres. Tijdens het doorlopen van het bestelproces kun je kiezen voor de optie ‘Verzenden naar een ander adres’. Vink deze aan en vul het gewenste afleveradres in.

03.

RETOURZENDINGEN

Op het moment dat je je retourzending aanvraagt, kun je kiezen voor het ontvangen van een andere maat van hetzelfde product. Als je een ander product wilt ontvangen, kies dan voor restitutie en plaats vervolgens een nieuwe bestelling via Skylgewear.nl
Restitutie
Het bedrag wordt teruggestort via de oorspronkelijke betaalmethode die is gebruikt bij het plaatsen van de bestelling. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Wij kunnen helaas (nog) niet zendingen gratis laten retourneren. De kosten voor het retour zenden van het pakket zijn voor rekening van de klant.
Houd er rekening mee dat het maximaal 10 werkdagen kan duren voordat het gerestitueerde geld op je bankrekening is gestort.

Ja, de verzendkosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Gaat het bij de retourzending om het omruilen van een artikel in een andere kleur/maat dan zijn de verzendkosten van het nieuwe artikel voor rekening van Skylgewear.